<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6465354\x26blogName\x3drahina.info+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://rahina.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dfi_FI\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://rahina.blogspot.com/\x26vt\x3d-459504989336909596', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

rahina.info | blog

Espressohöyryistä höpinää

Se on loppu nyt!

Nyt on koulutus sitten virallisesti ohi. Loppukokeen tulos oli 88%, eli välttävä. Onneksi virheet olivat merkityksettömissä asioissa kuten asiakasjärjestelmässä ja käytännöissä. Ok, en olisi osannut toimia oikein tulipalon sattuessa; olisin ottanut asiakkaaseen yhteyttä sen sijaan että olisin pyytänyt häntä ottamaan yhteyttä myöhemmin uudelleen. Oikeasti...
Veikkaan että loppuviikko on vierihoidossa toimimista, mutta ensiviikko on sitten oikeaa työtä. Kenties jo tämän viikon loppupuoli. Onneksi perjantaiksi on sovittu baari-ilta.

Koo-Koekeittiössä eilen: Viisi pienehköä mausteista lihavarrasta kera paistettujen kasvisten ja Fututaman kolmannen tuotantokauden.

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

10:34 ip.

joo, fin linjoilla on eri velvollisuudet eli meidanhan pitaa hoitaa asiat t2 tasolle kaikissa security jutuissa ... eli siis jos t2 on tulipalo niin ne soittaa asiakkaalle takas.
ma tein itte aikanaan saman just tos samas kysymykses, ja siit on mun traineri aikanaan pistany feedbackia, mut eipa yhdesta kysymyksesta niin isoa juttua voi tehda. toi peruskaytanto toimii globaalisti, mut finskilinjoilla, ilman muuta callbackia ...    



» Lähetä kommentti